Stockmanni kahjum vähenes, Tallinnas oli hullude päevade müügihitiks toidukaubad

31. oktoober 2016

Stockmanni grupi kolmanda kvartali kahjum vähenes aastaga 30 protsenti, 7,3 miljonile eurole. Käive vähenes samal ajal üheksa protsenti, 288,9 miljonile eurole.   


Töötajate arv kahanes 10 750-lt 9144-le.
Ettevõtte juht Lauri Veijalainen kommenteeris, et ettevõte jätkab põhiärile keskendumiseks, milleks on Stockmanni jaekaubandus, kinnisvara ja Lindex.


„Kolmandas kvartalis olukord paranes juba kuuendat kvartalit järjest, kuigi septembris oli Rootsi moeturg nõrk,“ kirjutas ta börsiteates. Ettevõte tuli välja mullu kolmanda kvartali 10,6 miljoni eurosest ärikahjumist, teenides 2,9 miljonini eurose ärikasumi.


Baltimaade kohta kirjutati teates, et jaekaubanduse turg oli stabiilne, kuid iseäranis Eestis on konkurents kasvanud.

Stockmanni kahe Baltimaades asuva kaubamaja üheksa kuu käive vähenes aastaga 62,8 miljonilt eurolt 58,9 miljonile eurole. Jätkuvate tegevuste käive vähenes 3,2 protsenti.


Oktoobris aset leidnud hullude päevade kampaania tõi Soomes kaasa aastases võrdluses müügi kahe protsendise vähenemise, kuid Baltikumis jäädi mullusele tasemele. Parima tulemuse saavutasid hulludel päevadel Soomes kosmeetika müük ja Baltikumis toidukaupade müük.


Kinnisvara poole pealt on 22 000 ruutmeetrise müügipinnaga Stockmanni Tallinna kaubamaja täituvus 99,8 protsenti. Kui aasta algul kasutas Stockmanni jaekaubanduse üksus ise 85 protsenti müügipinnast, siis septembri lõpuks kahanes kasutatavus 83 protsendile. Tallinnas avati oktoobris kaubamaja täielikult renoveeritud viies korrus, kus asuvad mySushi, Ron Maca ja Chati restoranid, Mademoiselle cafe, Melior Clinicks, Vepsiläineni mööblipood ja Hästensi pood.

                                                                                                                   Allikas: Ärileht