Selver avas e-kaupluse

9. november 2015

Eesti e-kaubanduse Liidu iga-aastane e-ostlemise päeval e-smaspäeval avas Selver esmakordselt enda e-kaupluse, kus on valikus üle 12 000 toote.


Vastavatud veebipoest e-Selver saavad Tallinna ja selle lähiümbruse elanikud tellida endale koju või kontorisse üle 12 000 nimetuse tooteid. Lisaks on võimalik internetist ettetellitud kaubale Järve Selverisse ise järele tulla. Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid ütles, et nad panustasid veebipoe tegemisel kõvasti sellesse, et kliendid saaksid e-Selverist osta igapäevast toidu- ja esmatarbekaupade kõrval ka kõiki neid kvaliteetseid tooteid, mida võib leida vaid suurtest hüpermarketitest. „Otsitava toodete leidmine suure valiku hulgast on tänu erinevatele otsimisfiltritele muudetud lihtsamaks ja kiireks ning ostukorvi kaupu valides saab lisaks toote põhjalikule kirjeldusele ja koostisele ka toitumisalast teavet,“ rääkis Erilaid. Lisades, et e-Selver on mugavalt kasutatav ka nutitelefonides ja tahvelarvutites.


E-Selveri veebikeskkond võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt ja kaubad toimetatakse kohale seitsmel päeval nädalas kella 10.00-22.00. e-Selveri veebipoest tellitud kaubad toob kohale Omniva kuller spetsiaalselt toidukaupade veoks kohandatud külmutusseadmetega autoga.


See, kas kliendi tellimusel nimetatud aadress jääb kulleriteenuse piirkonda, selgub kui

e- Selveris sisestada sisselogimisel oma aadress ja postiindeks. e-Selveri tellimuse komplekteerimisel valitakse kõige värskemad ja pikima säilivusajaja tooted, mis on kaupluses saadaval. Kaalukauba – näiteks puu- ja juurviljade ning ka liha- ja kalatoodete – puhul kaalutakse lähim võimalik tellimisele vastav kogus. Kui kauba kaal on väiksem kliendi tellitust, siis tagastatakse ostjale hinnavahe pangaarvele ning kui kaal osutub tellitust suuremaks, siis klient täiendavalt juurde maksma ei pea.


e- Selveris toimub kaupade eest tasumine tellimuse vormistamisel internetpanga kaudu või krediitkaardiga. Alates 39,99 euro suurusest tellimusest on kohale toimetamine tasuta. Soovi korral võib klient komplekteeritud kaubale ka ise Järve Selverisse järele minna ja sellisel juhul saab kauba kätte e-Selveri väljastuspunktist.


Partnerkaardi kliendina näeb klient veebipoes enda tellimuste ajalugu ja soovikorvi, samuti on seejuures kliendil võimalik valida ka asendustooteid ja koguda ostuboonust.

Esimese toidukaupade veebikaupluse avas Maxima käesoleva aasta veebruaris.

                                                                                                        Allikas: Kaubandus.ee